Thuisbezorgen FAQ
Binnen een deel van Rotterdam kan ons brood ook bezorgd worden. Op deze pagina leggen we uit hoe dat werkt en beantwoorden we de meest gestelde vragen.
Meteen naar bestellen? Klik dan hier!
Hoe werkt bestellen voor bezorgen?
a. Klik in de menubalk op 'bestellen'
b. Kies de producten die je wilt laten bezorgen
c. Kies bij het uitchecken voor 'Thuisbezorgen'
d. Voer je postcode in
e. Volg de verdere stappen om je bestelling af te ronden
f. Laat eventueel een bezorginstructie achter in het opmerkingenveld
g. Reken af via iDeal
Waar kan bezorgd worden?
Wij bezorgen in de volgende postcodegebieden: 3011,3012,3014,3015,3021,3022,3023,3024,3031,3034,3036,3037,3039,3042,3043,3045,3051,3052,3061,3062,3063
Wanneer kan er bezorgd worden?
Wij bezorgen op vrijdag tussen 11 en 17 uur.
Tot wanneer kan ik bestellen?
Bestellen kan tot twee dagen van tevoren.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
We doen één bezorgpoging. Als er niet wordt opengedaan dan proberen we je telefonisch te bereiken. Lukt dat niet dan wordt de bestelling weer mee terug genomen. In het opmerkingenveld in de bestelling kan een bezorginstructie worden achtergelaten (bijvoorbeeld: geef mijn bestelling aub af bij de buren op no. 10, hang mijn bestelling aan de deurknop, zou je mijn bestelling in de garage willen zetten, etc)
Wat kost het?
Bestellingen boven 25 euro worden gratis bezorgd, onder dat bedrag worden bezorgkosten gerekend.
Kan ik het brood ook laten snijden?
Sommige broden kunnen worden gesneden (o.a. de diverse soorten van ons 'Das Brot', zoals Das Brot naturel, Sesambrot, Mohnbrot, Treberbrot, het Fränkisches Krustenbrot en het Gersterbrot) andere broden niet (o.a. alle broden met vullingen, zoals olijvenbrood, rozijnenbrood en vogelfutterbrot). Via het opmerkingenveld kun je ons vragen het brood te snijden.
Staat je vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier.